السبت، ١ ديسمبر ٢٠٠٧

صحيت من النوم

















صحيت من النوم خير اللهم اجعله خير ...


انا اكتر حاجه باكرهها الحسابات


انا شغال مهندس وكل اسبوع باقبض الناس واحاسبهم فكان فيه مره واحد كان ليه فلوس واديتو ميعاد ولسوء حظه انه ما جاش ولحسن حظي برده انه ما جاش لاني ما كانش معايا فلوس ... قلت الحمد لله خلصت من واحد .....

في نفس الوقت واحد تاني قعد يرن علي برده ليه فلوس ما هو كلهم بيهلو في وقت واحد ....

يرن وانا ما اردش .... يرن وانا ما اردش....

فجاه لقيت واحد بيديني تليفونه بيقولي كلم فلان اتاريه هو .....

قبل ما انسي ....

ايه صحيت من النوم

المهم انا نمت وقلت الحمد لله عدي اليوم عمال ما اليوم الجديد يبدأ يكون الساعه جات 12 نكون جبنا فلوس من البنك

فجاة الساعه 6 الصبح الموبيل بيرن.... صحيت من النوم بابص في الموبيل الاقيه اللي ماجاش امبارح طبعا ما رديتش انا عبيط ...

قعد يرن ازعجني برده ما رديتش

الاقي واحد بيصحيني بيقولي فلان عايزك بره...

اتاريه الراجل اللي ما جاش امبارح


طبعا قلتله قله يعدي علي اخر النهار

وده اكتر حاجه تعبتني

وسلام بقي

ليست هناك تعليقات: