السبت، ١ ديسمبر ٢٠٠٧

انا مش معاهم




















انا سميت المدونه دي بالاسم ده مش علشان الفيلم

لا خالص انا سميتها بالاسم ده من شعور بالخنقه وما حدش يفهمني غلط مش الخنقة منكم

انا في البداية اخوان وباحب الاخوان وما اقدرش استغني عنهم

بس باختلف معاهم
وده مش عيب
انا مش معاهم في الحاجات اللي انا شايف انها مش تمام
لكن معاهم في الحاجات التمام

هناك ٥ تعليقات:

Abdullrhman Hassona يقول...

السلام عليكم
بالاول مبارك على المدونه
وبدايه موفقه
وهذا بوست يليه تفصيل ربنا يستر :D

ايمو يقول...

شكرا جدا علي التعليق وسعيد بتعليقك وهو اول تعليق

غير معرف يقول...

بدايه طيبه ايمو ربنا يوفقك

غير معرف يقول...

اخى فى الله ايمن الف مبروك ع المدونه وربنا يكمك وتقدر من خلالها تفيد الزوار اولا احب اقول لحضرتك اكيد فى الجماعه لازم تلاقى اشياء تضايقك او مش تتفق معاهم فيها لكن احب اذكر حضرتك بركن مهم فى البيعه وهو الطاعه وليست العمياء طبعا لكن فى امور ممكن انت مش تفهمها فى موضوع معين ولااسباب معينه انت متعرفهاش الشئ يتعمل وانت متكنش موافق عليه واحب اضح حاجه ليا انا مبسوطه جدا بالعمل فى بنى سويف حاجه والله تشرف واتحسر على العمل فى المنيا اللى فيها فعلا تلاقى حاجات كتييييييييييير تزعل لدرجه انى ببقى اقول لبابا انا عايزه قابل حضره المرشد واحكيله معلش طولت عليك اسفه

غير معرف يقول...

ما شاء الله المدونة جميلة واسها رائع وعلى فكرة انا كنت ناوية اعمل مدونة بنفس الاسم بس سبحان الله ربنا قدر كدة على كل مبارك للمدونة الجديدة.والموضوعات موفقة وربنا ييسرلك امرك....ان شاء الله.