الجمعة، ٤ أبريل ٢٠٠٨

اليوم يوم ميلادي


اليوم يوم ميلادي يوم عجيب

4/4/84 يوم الاربعاء الساعه 4 والنهارده 4/4/2008 يعني كملت 24 ايه التاريخ اللي كله اربعات ده بس مش عارف اليوم ده بافكر في ايه

1- اتجوز

2- اجيب عربيه

3- افتح شركه مقاولات واكبرها ويكون معايا احمد حمدي صاحبي

4- حاجات تانيه مش عايز اقولها دا الوقت

دي هي امنياتي المتواضعه في السنه الجديده لي

ياه كملت ال24 ياه دا انا كبرت قوي طبعا ناس كتير كانت ناسيه اليوم ده بس انا افتكرته بس من 4 ايام امي بس اللي كانت فاكره بس اول واحد قالي كل سنه وانت طيب اخويا احمد ربنا يكرمه ببنت الحلال اللي تريح باله

سنه جديده في حياتي مليانه بالحاجات الحلوه بس مش عارف ايه منها هيتحقق وايه مش هيتحقق العروسه اللي انا عايزها بعد ما ربنا حل معظم مشاكلها

هانزل لابويا واخلص معاه الموضوع كله بس بصراحه كان اتعب مشوار في حياتي

يارب تكون سنه خير علي وعلي كل اللي بيحبوني وعلي كل اللي انا باحبه وعلي كل الناس اللهم امين

انا في اليوم ده عايز انسي اي حاجه وحشه زي الحكومه مثلا

او حسني وولاده

او نظيف واعوانه

وحتي عم عبده تلوث بتاع الكبده

عايز انسي اي حاجه وحشه اي حاجه مش طبيعيه

انسي اي حاجه غريبه اي حاجه مش كويسه

انا عايز انسي انسي حتي اي اسم فيه تشائم

عايز انسي حتي مدونة اسخر بتاع الواد ابراهيم صاحبي

عايز انسي مدونة التهمة مصريه ما فيش دماغ

انسي ان انا داخل الجيش كمان 17 يوم انسي اي حاجه تعكنني

كفايه كده علشان شكلكم نسيتوني ومش هافتح غير مدونة انسي

هناك تعليقان (٢):

معاذ أسم محش يعرفوا غير حبايبى يقول...

ياعم كل سنة وانت طيب يابو أربعة وربنا يحققك كل امانيك بس ياحبيبى ماتعش فى الوهم كتيير عشان كدة ممكن متعرفش تفوق وساعتها تبقى مشكلة كبيرة
hossamsloma

غير معرف يقول...

اللهم ارح قلبه؛ويسر امره؛وفرج كربه؛واطل عمره فى طاعتك؛لانى احسبه على خيرا( انه يحبك يا رب) وكل عام وانت بخير.