الثلاثاء، ١٨ مارس ٢٠٠٨

مش عارف


مش عارف انا ليه باقول مش عارف بس فعلا مش عارف انا ما احبش اقول مش عارف بس للاسف اضطريت اقول مش عارف ساعدوني ان انا اقول انا عارف علشان دا الوقت مش عارف اقولها ....

انا اليومين دول بامر بضغط عصبي ونفسي ما هاعرفش اوصفو بالكلمات لدرجة انا خايف يجيلي شيزوفرينيا

بس هاقول ايه هارجع اقول مش عارف الموضوع باختصار بعد خلاص ما بدات اقول ان الموضوع بدا يخلص ويتحل فجاه ومن غير حسابات بدا يتعقد ....

عارفين الموضوع طبعا اللي انا كتبته باسم باحبها في اول يوم في السنه اللي كتبته في اول يوم في السنه انا عارف ان فيه ناس هتقول ايه الهيافه دي احنا في ايه ولا ايه ..؟؟؟؟

يا عم اليومين دول فيه موضوع غزه .... وفيه موضوع انتخابات المحليات ؟؟؟

وانت بتفكر في ايه ... هاقولكم اعذروني لان الموضوع شديد وصعب علي

هما موافقين وما فيش مشكله بس للاسف ده عنده راي وده عنده راي وللاسف ان انا لو اخترت واحد منهم يبقي بافرط في التاني وللاسف لازم اخد قرار اعمل ايه مش عارف ؟؟؟؟

ده حريص علي حاجه وده حريص علي حاجه وده مصر عليها وده مصر عليها

وده ليه اسباب وده ليه اسباب وللاسف ان نا لو ما اخذتش قرار يبقي انا باخد قرار

ان انا اسيب حاجه فيهم

انا حاسس انكم مش فاهمين حاجه بس اللي فهم او استنبط من الموضوع ده والموضوع اللي فات يقولي علي حل ارجوكم ...........

علشان مدمر نفسيا ومش عارف افكر

هناك تعليقان (٢):

غير معرف يقول...

اللهم يسر لك كل عسير....امين

همس الحياه يقول...

ربنا يكرمك ويسرلك امرك بص خد القرار الصح واستخير ربنا وهو هيكرمك اكيد.... اسال ناس بيحبوك ويعرفوا الطرفين ومش متحيزين لحد...... وربنا ان شاء الله هيكرمك
تقبل مرورى ونصيحتى لعل وعسى