الأربعاء، ٩ أبريل ٢٠٠٨

هادخل الجيش




يا حلولي يا حلولي وهادخل الجيش وكمان ظابط


ايه مش مصدقين لا صدقوا انا كنت زيكم مش مصدق بس هنقول ايه


الحمد لله علي كل حال ونعوذ بك من حال اهل النار


بس والله يلا اهي تجربه بس الحاجه اللي غايظاني


انهم مش عارف والله اعلم هبل ولا ايه


انا عايزك تقولهم يا ابو صلاح ولا انت يا عمر ولا هاقولكم قولهم يا ابو هاشم ولا يا محمد يا حامد


ولا هاقولكم هما بيصدقو الناس بتوعهم قلهم انت يا محمد قمر الدوله ( ظابط امن الدوله بتاع الجامعه )


ولا قوليلهم انتي .....................


ولا بلاش احسن حد يزعل




بس والله الحمد لله هاكون مع عبدوا حبيبي وعليبه وهنعمل احلي شغل


جلسات ولقاءات بس الحاجه اللي هتفرق ان احنا هنمشيها من غير منهج هيصو يا عم ما فيش تحضير


وربنا يسترها علشان دماغنا خسرانه شويه ويمكن نعمل تنظيم جوا


بس خلاص قررت قرار خلاص من غير رجعه ان الخطوبه قبل الجيش ومش هاصدع دماغكوا تاني باي حاجه في الموضوع ده


انا داخل يوم 21/4 وان شاء الله هاخطب قبلها


وادعولي امي تلين دماغها وبلاش ترجع في كلامها وما تجيش الشبكه


انا خلاص داخل الجيش وهتبقي حلولي يا حلولي


واقولكم سلام قبل الزحام


واحتمال اغير اسم المدون واسميها ظابط اخواني


سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

هناك تعليقان (٢):

غير معرف يقول...

ازاى ؟...طب ليه؟..هو تحطيم وخلاص؟..حسبنا الله ونعم الوكيل

محمد أسامة رسلان يقول...

الله يكون في عونك

مش هقوللك أكتر من كده

...

...

:(


:)