الثلاثاء، ١ يناير ٢٠٠٨

باحبها في اول يوم في السنه



فكرت كتير جدا قبل ما اكتب المقال ده اكتبه ولا لأ .....؟؟؟؟؟

فقررت ان انا اكتب بس ابدأ بايه قلت مش مشكله زي ما تيجي البداية

المشاعر عندنا ساعات بنتكسف منها وبنخبيها خصوصا الحب

الكره ممكن واحد يقول انا باكره فلان او مش مستريحله




لكن ان الواحد يقول انا باحب فلانه الموضوع بيفرق قوي انا معاكم في كده وانا قبل ما اكتب ده كنت متردد بس قررت ان انا اطلع اللي جوايا وافضفض معاكم مش عارف ليه بس اهو قررت

مش عارف هو الموضوع ده فعلا بيلغبط ويخلي الواحد يسرح

ولا ده وهم المفروض الواحد ما يفكرش فيه اهو اللي حصل

المهم الموضوع ده زمان الي حد ما كان زي ما تقولو افكار بتروح وتيجي

بس دا الوقت مش عارف اخدت مرحلة تانية

انا باحاول ادخل في بحر تاني هو بحر خطوبه

وعلشان اكون صريح معاكم انا والله فعلا باحبها

اه اكيد ناس هتقولي اظفر بذات الدين واي واحدة ذات دين اتكل علي الله

ما هي صاحبة دين برده وكمان هي اخت من الاخوات

الاقي اخويه بيقولي فيه واحده كويسه ومتدينه واخلاق

مش قادر اقوله ان مش دي المشكله عايز اقوله ان القلب مش مستريح

بس احيانا فيه مشاعر ما باقدرش اقولها لحد

لوقعدت اتكلم واقول ان دي بتمثلي في حياتي ايه ممكن ما تصدقوش بس هاعمل ايه


فعلا باحبها

انا لما بافكر فيها باسرح كتير قوي



انا قلت لازم اقطع التوتر ده كلمت ابويه وامي وقالولي اتكل علي الله دي والله تمام

بس لما اتكلمت مع اهلها مش عارف انا اتوترت اكتر مش عارف ليه

هو لسه ما خلصش الموضوع

بس ادعولي باذن الله هيخلص

مش عارف انا اظن نفسي قوي

بس لما بدات اتكلم في الموضوع ده حسيت نفسي ضعيف مش عارف ليه

بسم الله ماشاء الله

هي اولا مش كبيره قوي هي لسه في الجامعه

بس تتكلم كانها مثقفه كبيره جدا

تتحرك كانها شعله

بتفكر كانها ما فيش حاجه عندها غير التفكير

مش عارف حتي مش عارف ايه

اسمها هو نفس حروف اسمي

ادعولييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي

تعبان والله








هناك ١٠ تعليقات:

Ahmed Al-Sabbagh يقول...

ربنا يكرمك وتسلم ايديكى

وسنة سعيدة عليكى وعلى كل المدونين يارب

سعدت بزيارة مدونتك

تحياتى

غير معرف يقول...

ماشي يا عم فلانتينو
اية اسهال العواطف اللي عندك دة
المهم ربنا يوفقك وتتجوزها
بدل متتجوز على نفسك
كل سنة وانت طيب

إبراهيم أبوسيف يقول...

ربنا ييسر ليك يا أيمن وتسلم من الألسنة اللي هاتقطعك بعد المقال ده

ههههه
أيه قلة الأدب دي ؟؟؟

عموما فعلا ربنا ييسرلك وييسر لكل اللي زيك عاوز يتجوز فعلا مش يتدبس

غير معرف يقول...

ربنا يوفقك

غير معرف يقول...

يسر الله امرك وازاح همك وزرقك الخير كله

هوة حضرتك اللى فيه ده قلق طبيعى جدا لانك داخل على مرحلة جديدة ومش حاجة كده لعبة ده جواز وارتباط ..يعنى عادى انك تكون قلقان ..بس مش عادى تكون قلقان قوى لان الحمد لله انت بتقول انها اخت فاضلة ومثال محترم للاخوات وكمان ولله الحمد تفكيرها عالى والاهم انه فيه قبول بينكم ..انت استخير كتير واستشير وتوكل على الله وان شاء الله تكون احسنت الاختيار وربنا يبارك باذن الله وتكون نعم الزوجة الصالحة..

ودمتم بخير

غير معرف يقول...

بص ياعم emo
تسرح ولا ماتسرحش
جاوبك أهلاها ولا لسه
انا عايز أحضر فرحك أنت وbebo
فى يوم واحد وهى تبقى زغروتة واحده عشان ما تتعبوش معاكم روح قلبى bahyya

islamic_tag يقول...

بص ياعم emo
تسرح ولا ماتسرحش
جاوبك أهلاها ولا لسه
انا عايز أحضر فرحك أنت وbebo
فى يوم واحد وهى تبقى زغروتة واحده عشان ما تتعبوش معاكم روح قلبى bahyya

bahyya يقول...

بص ياعم emo
تسرح ولا ماتسرحش
جاوبك أهلاها ولا لسه
انا عايز أحضر فرحك أنت وbebo
فى يوم واحد وهى تبقى زغروتة واحده عشان ما تتعبوش معاكم روح قلبى bahyya

غير معرف يقول...

لالالالالالالالالا المشاعر تبقى جواك مش تقولها على الهوا كده أظن الموضوع كده بيثير العواطف جداً لكل من يقرأه ولو اللي عليها الكلام شافت الموضوع أو باباها حتى لو كان عارف ممكن يكون في كلام تاني الحاجات اللي زي دي ميصحش تتقال على الهوا كده .. وده رأي ناس كتير تاني غيري مش أنا بس ، كمان الدعااااااااء وفقط وطالما كل حاجة متيسرة بإذن الله يبقى مفيش داعي للقلق ده كله ، عن تجربة المشاعر لما بتكون على الهوا كده لكل الناس بيكون في مشاكل وربنا ييسر لك .

غير معرف يقول...

اكرمك الله واعزك بالزوجه الصالحه ان شاء الله اخى العزيى انا زميله لك من هندسه واختك فى الله من الاخوات واتمنى ان ربنا يكرمك باللى فيه الخير ولكن ما عليك سوى الدعاء والاستخاره وان شاء الله هنسمع منك الخبر المفرح قريبا اكرمك الله